EN VÆRDIFULD SANG
– VIRKSOMHEDEN PRODUCERER – OG BLIVER – ET HIT
Det samme gør sig gældende for virksomhedens værdier. For medarbejderne kan det ofte være tomme ord, der flyver et sted oppe under loftet, og man kan hurtigt tænke: Hvad vedkommer det mig?
Værdierne skal ikke bare stå i personalehåndbogen eller hænge i virksomhedens reception.
Ved at bruge værdierne som et centralt led i en sangtekst til en god melodi – kan ordene bedre printe sig ind på nethinden og medarbejderen får en ”Aha- oplevelse”. Når værdierne bliver til følelser, der mærkes af den enkelte, styrkes muligheden for, at de smukke hensigter bliver til virkelige handlinger.
Der vil blive sunget på gangene efter workshoppen. Alle deltagere får en fælles oplevelse af hvad ordene betyder, og hvordan de kan leves.
EN VÆRDIFULD SANG
KUNDERNE SIGER
REFERENCER
ATP, Haderslev kommune, Comwell, Carl F, Adecco, Amcor Flexible, Børsen, Dansk Elforbund, 3F, Unibank, Hjemmehj. i Hinnerup, Dansk handicapcenter-ledere i Kbh, TDC
– og mange flere.